A dupla “l” a Google 11. születésnapjára utal, melyet a hetedik születésnap óta szeptember 27-én ünnepelnek.

A www.google.com domaint 1997. szeptember 15-én várásolták meg, a hivatalos céges papírokat 1998. szeptember 4-én írták alá, a születésnapot viszont nem ezen napok egyikén ünneplik. A hatodikat például szeptember 7-én ünnepelték, az utána következőket pedig 27-én. A mozgó ünnep :) magyarázatát a Google Súgójában lehet meglelni:

“A Google 1998 szeptemberében indult. A születésnapunk pontos napja az évek során sokat változott, attól függően, hogy mikor kértek az emberek tortát.”

Úgy tűnik, egy ideje ez a nap fixen szeptember 27-e.

Boldog születésnapot, Google! :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://numlockholmes.blog.hu/api/trackback/id/tr771410703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása