A SUMO nevezetű ingyenes segédprogram a már feltelepített szoftver, szoftverek verziószámát ellenőrzi, és kérésre megkeresi, létezik-e frissebb változat az adott programból. Verzióváltás esetén közvetlenül alkalmas letölteni, illetve telepíteni a kiválasztott szoftvert. 

A bejegyzés trackback címe:

https://numlockholmes.blog.hu/api/trackback/id/tr911717643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zodarr 2010.07.18. 01:45:00

Nézegetem szépen időrendben visszafele ezt a blogot:)

De hogy miért is írok ide kommentet, nos:
Sumo-n kívül egyéb hasonló programok (alkalmazások ha úgy tetszik)
-Secunia PSI
-Cnet TechTracker
-Software Informer
-ProgSense
-Filehippo.com Update Checker

Nem írnék most ezekről részletesen, csak egy dolgot jegyeznék meg: Szerintem a Secunia PSI a legjobb ezek közül. Rengeteg szoftvert ismer, biztonsági figyelmeztetésekkel látja el az ember fiát/lányát, és egyebek. Negatívumként max. annyit tudnék mondani, (de ez csak személyes dolog) hogy Flash-t használ a program az GUI-ban.

numlockholmes 2010.07.18. 02:09:32

Amikor írtam a bejegyzést még nem nagyon ismertem ezeket a progikat, és úgy megörültem ennek az egynek, hogy gyorsan kipostoltam. Azóta személyszerint a Filehippo-t használom.

Valahol össze kéne gyűjteni kategóriánként a freeware programokat - azokból is a legjobbakat. Most jó ötletet adtál! ;)

süti beállítások módosítása