Üdv. Kedves blog olvasók, bemutatkozó bejegyzésemnek egy picit humorosabb témát választottam.

Mivel már láttam a Google Earth-ről eléggé fura képeket, gondoltam miért ne mutassunk többet ugyan úgy ahogy a nagy világválalat is gondolta és nézzük meg mi is áll a Google Street View kis fiókjában a nemértem cimke alatt.

Kezdjök azzal hogy a tavaly indult be ennek az internetes alkalmazásnak a készítése, gondolom mindeki hallott róla hogy Google-s kocsik szaladgálnak és fényképeznek mint az őrült. Hát mindez eléggé nagy botrányokat is kavart, de mégis a népszerűsége a kis virtuális sétáknak eléggé hamar elnyomta a személyiségi jogaikat védő emberek véleményét. Bevallom én is szívesen sétáltam Las Vegas utcáin vagy néztem meg a Szabadságszobrot.

Ebben a bejegyzésben szeretném bemutatni a szerintem legviceesebb vagy éppenséggel legkülönlegesebb képet amelyekkel az "utcán sétálva" találkozhatunk:

Először is itt van egy olyan alak akinek csak jó időben jó helyen kellett lennie, egy eléggé fura jelmezben. Bevallom ilyen hírnévre én is szívesen vágyakozom.

Ez egy olaszországi felhő lenne, de hát nem tudom ki mit lát ebben a dologban, én biztosan nem egy felhőt.

Ezt az érdekességet San Franciscoban rögzítették a Google járkáló autóinak egyike. Ezek után feltehetem a kérdést, hogy: Az idegenek köztünk vannak?

Ezen a képen ami Sidney-ben készült, állítólag egy UFO lenne az a rózsaszín háromszög, de személyszerint én ebben kételkedem, hiszen a fény is okozhat ilyen jelenséget ahogy megcsillan a lencsén.

Ha jól látom akkor ET hazatelefonált New Jersey-ből.

A Google szerint ez a mennyországba vezető út. (Dél-Afrika)

Mégegy fölöttébb érdekes kép, ha jól megnézzük a férfi arcát észrevehetjük, hogy eléggé arcátlan.

Ez a kép Hollandiában készült éppen ezért vált számomra érdekessé, hogy ott az emberek a sok Café hatására már teljes szimbiózisban élnek a mariguanaval.

A végére pedig a személyes kedvencem, szerintem érthető, hogy miért.

Ha még több ilyen képre lennétek kíváncsiak akkor itt van egy weboldal (http://www.dailystreetview.com/) ami napi szinten frissül és újabbnál újabb furcsaságokat láthatunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://numlockholmes.blog.hu/api/trackback/id/tr532247693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása