Először az jutott eszembe, hogy JUHHÉ! másodszor pedig ASZTA! harmadszor szintén. Goldenblog 6. hely, az IT kategóriában. Ezt nem hittem volna. Mindenekelőtt gratulálok a versenytársaknak, azoknak, akik előttem végeztek, és azoknak, akik mögöttem. Főleg Tsabeekának akié az aranyérem.

Az elején nagyon féltem, hisz még csak 19 éves vagyok, a Németh László Gimnázium volt, a BME VIK leendő tanulója. (épp most kaptam a felvételi sms-t - felvettek :) Soha nem írtam még blogot, és az a tudat, hogy profi bloggerekkel, az élet rögös útjait már régóta taposó emberkékkel kell együtt versenyezni, görcsbe rándította a gyomrom. Webisztán blogjának hírbehozója, alias Barczi Imre aki a blog.hu társalapítója; az Antivius blog Csizmazia Istvánja, aki éppenséggel profi biztonsági szakértő; az Asva.info megmondó emberei; a nyertes "Csabika" és a többiek az én szememben mind-mind nagy emberek.

Egy online magazinban olvasható sor láttán elfogott a röhögőgörcs: "Tsabeeka olyan rangos blogokat utasított maga mögé, mint a Webisztán, az Appleblog vagy éppen a Numlock Holmes!" ÉN mint rangos blog, velük együtt emlegetve? HAHAHA! Vagy mégis?

"Numlock Holmes blogján még az olyan száraz témákról is élvezettel olvas az ember, mint a másodpercek alatt betöltődő Linux. Jópofa és hasznos alkalmazásokról, megoldásokról olvashatunk, élvezetes stílusban."

Helyenként még csiszolni kell a stílusomon, de legyen enyhítő körülmény, hogy irodalom és nyelvtan érdemjegyem legtöbbször a négyes fele konvergált. A jövőben megpróbálok gyakrabban írni, hogy tényleg igaz legyen a blog szlogenjében olvasható "napi szinten frissítve" mondat. Most is egy csomó dolog itt lapul az agytekervényeim között.

 Addig is íme egy Goldenblog plecsni. A közeljövőben, mikor kicsit átláthatóbbá válik a blog arculata és talán saját domént is kap, ez fog majd virítani a logóban.

 

Üdvözlettel: Numlock Holmes

A bejegyzés trackback címe:

https://numlockholmes.blog.hu/api/trackback/id/tr442169925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Celtic 2010.10.09. 17:01:53

Igy utolag (most olvastam) gratulalok!

Nekem tetszik a blog, nincs elszallva magatol, mint a legtobb hasonlo.

süti beállítások módosítása